MÜÜGITINGIMUSED
Tellimistingimuste kehtivus
- Tellimistingimused kehtivad Antumois.ee e-poest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Äntu Mõis OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
- Veebipood jätab endale õiguse teha tellimistingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.
Hinnainfo
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning sisaldavad käibemaksu.
- Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest alates 14 päeva.
- Kui tellimus on esitatud enne tellimistingimuste või hindade muutmist, siis kohaldatakse Tarbija ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimused.
- Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.
Tellimuse vormistamine
- Lisage soovitud tooted ostukorvi.
- Minimaalne ostukorvi summa on 50€.
- Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine maksma”.
- Kassa lehel täitke nõutud andmeväljad.
- Tutvuge tarnekaardiga.
- Valige, kas soovite tellimusele ise järgi tulla või kasutada meie kulleri teenuseid.
- Äntu kaubabuss toob kauba Tallinna, Tartu ja nende lähiümbrusesse.
- Tallinna piirkonna tarne toimub neljapäeval ja Tartu piirkonna tarne reedel.
- Samal nädalal kättesaamiseks tuleb Tallinna piirkonna tellimused teha hiljemalt teisipäeval kl 14 ja Tartu piirkonna tellimused tuleb teha hiljemalt kolmapäeval kl 14.
- Kuller toob kauba kortermaja välisukse või eramaja väravani.
- Kauba väljastamine Äntus toimub reedeti kl 10-15.
- Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (eurodes), mille saab tasuda pangalingi kaudu.
Müügilepingu jõustumine
- Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipood poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
- Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 20 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.
Kohaletoimetamine
- Kaupu saadetakse Tallinnasse, Tartusse ja nende lähiümbrusse.
- Kuller toob tellitud kaubad Harjumaale igal nädalal reedel ja Tartumaale neljapäeval.
- Samal nädalal kättesaamiseks tuleb Harjumaa tellimused teha hiljemalt teisipäeval kl 14-ks; Tartumaal tuleb tellimus teha hiljemalt kolmapäeval kl 14-ks.
- Viivitusteta kohale toimetamise eelduseks on tellimuse vormistamisel esitatud korrektsed andmed.
- Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha. Samuti ei vastuta veebipood kui kauba tellijaga ei ole võimalik telefoni teel ühendust saada. Samas teeb Veebipood kõik endast oleneva, et tellimuse täitmised saavad lahenduse.
Tagastamisõigus
Toiduainete kui kiiresti riknevate toodete puhul ei kehti seadusest tulenevalt 14-päevane tagastamisõigus (VÕS § 53 lg 4).
Vääramatu jõud
Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
Isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Tarbijale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Veebipood saadab Tarbijale uudiskirju ning pakkumisi Tarbija e-maili aadressile ainult juhul, kui Tarbija on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Tarbijal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Pretensioonide esitamise kord
- Kui Tarbija leiab, et ostetud toode ei vasta Veebipoe poolt kehtestatud tingimustele, tuleb Kaupmeest sellest kohe ja vahetult informeerida. Kui lahendust ei leita, tuleb juhtumi kohta esitada kirjalik pretensioon nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 7 päeva jooksul. Kirjalik pretensioon tuleb esitada Veebipoe vastu ja saata kas otse Veebipoe posti- või elektronposti aadressile. Pretensioonile tuleb lisada võimalikud tõendid. Tähtajaks esitamata pretensioon on aegunud.
- Veebipood vastab Tarbija pretensioonile 14 päeva jooksul.
Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.